مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 12:452022-12-30سياسي

جان فدا| خدمت جهادی؛ مکتب «حاج قاسم»/ ارتباط با مردم تقویت می شود


خدمت جهادی و بی واسطه بدون شک در مکتب «حاج قاسم» جایگاه ویژه ای دارد و از این رو، مسؤولان استان سمنان می گویند: ارتباط با مردم تقویت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، ارتباط مستقیم و پاسخگویی به مردم همواره یکی از اولویت های دولت آیت الله رییسی بوده و در استان سمنان نیز پیگیری شده است.

امروز هم برنامه میز خدمت که نمودی از خدمت جهادی و بی واسطه است و بدون شک در مکتب حاج قاسم جایگاه ویژه ای دارد، در سمنان برگزار شد.

مسؤولان استان سمنان می گویند: ارتباط با مردم تقویت می شود و در همین راستا، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، معاونان استاندار و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان سمنان هم زمان با روز جمعه 9 دی ماه 1401، از ساعت 10 و 30 دقیقه در مسجد حضرت امام خمینی (ره) که میعادگاه نماز جمعه سمنان است، پاسخگوی مردم بودند.

هاشمی، استاندار سمنان همچنین گفت: مقام معظم رهبری فرمودند انقلاب اسلامی با اتکا به قدرت مردم آسیب ناپذیر است و کلید موفقیت و رمز پیروزی انقلاب، دهه فجر است و ما باید همواره در طول ایام سال به ویژه در دهه فجر، خدمتگزار مردم باشیم.

وی ادامه داد: ایام الله دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین عملکرد دولت و تحقق جهاد تبیین برای آحاد اقشار مردم بوده و مدیران دستگاه های اجرایی لازم است تا با حضور بین مردم، تبیین و اطلاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان فدا| خدمت جهادی؛ مکتب «حاج قاسم»/ ارتباط با مردم تقویت می شود

جان فدا| خدمت جهادی؛ مکتب «حاج قاسم»/ ارتباط با مردم تقویت می شود